Agencja marketingu

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek i tego, jak zatrudnianie specjalistów SEO może pomóc Twojej firmie odnieść sukces, oto kilka pomysłów.

Wiele osób szukających tego, co może zrobić dla niego firma SEO, często znajduje reklamy z dziwacznymi obietnicami (choć na początku możesz nie zdawać sobie sprawy, że ich obietnice są nierealne).

Pierwszą rzeczą do zrozumienia jest to, że sukces SEO wymaga czasu. Jeśli firma SEO obiecuje księżyc, prawie zawsze jest to podejrzane. SEO to wielkie zobowiązanie, które wymaga ciągłej pracy.

Nie możesz pracować nad SEO przez kilka tygodni lub miesięcy, a następnie przejść do czegoś innego. SEO jest dynamiczne – ciągle się zmienia, więc twoja strategia SEO musi być płynna i musi ewoluować. Konieczne jest również ciągłe analizowanie raportów ruchu w witrynie, aby zobaczyć, co robisz dobrze i gdzie wysiłki się opłacają. Firmy SEO posiadające narzędzia do monitorowania witryn i wiedzę specjalistyczną mogą pomóc Ci przekształcić witrynę w narzędzie do generowania potencjalnych klientów bez zajmowania zbyt wiele czasu.

Ponieważ rynek nieustannie się zmienia, to samo robią wyszukiwarki, starając się nadal zaspokajać potrzeby. Oznacza to, że musisz kontynuować pracę nie tylko w utrzymywaniu osiągniętych pozycji w rankingu, ale także w zapewnieniu doskonałej obsługi klienta w swojej witrynie. Wyszukiwarki nie będą nadal wysyłać Ci ruchu organicznego, jeśli masz kiepski współczynnik konwersji. Twoja strona internetowa również nie może być statyczna, ponieważ wyszukiwarki ostatecznie zindeksują Twoją witrynę jako nieaktualną.

Są setki czynników, które są brane pod uwagę, istnieje potrzeba ciągłego odświeżania treści i istnieje duża szansa, że ​​podczas gdy będziesz nieustannie pracować nad osiągnięciem sukcesu SEO, twoja konkurencja zrobi to samo. Musisz wiedzieć, co robisz, nadążać za tym, czego chcą wyszukiwarki, mierzyć wyniki i konwersje, aby móc reagować i planować, a także mieć oko na konkurencję.

Co robi firma SEO? 

SEO i marketing w wyszukiwarkach mają wiele do zaoferowania i zamiast próbować robić to wszystko we własnym zakresie, zatrudnienie profesjonalnej firmy SEO uwalnia zasoby, abyś był w stanie przyciągnąć potencjalnych klientów.

Inwestowanie w SEO może zapewnić świetny zwrot z inwestycji, ale należy pamiętać, że nie wszystkie firmy SEO są sobie równe. Dokonując analizy kosztów, aby pomóc Ci zdecydować, która firma SEO jest najlepsza, powinieneś głębiej spojrzeć na to, co oferują. Jakie są ich gwarancje SEO , okresy umów, dostawy i tak dalej. Oto kilka podstawowych informacji na temat tego, czego możesz oczekiwać od firmy SEO.

Przeanalizuj swoją bieżącą witrynę i przedstaw zalecenia

Brakujące czynniki w witrynie firmy mogą Cię wiele kosztować. Istnieją taktyki SEO, które są pomocne i są niezbędne. Audyt SEO pomoże ci upewnić się, że twoje wysiłki, aby znaleźć twojego docelowego klienta, nie tracą znaku i / lub szkodzą twojemu rankingowi. Firma SEO sprawdza istniejący układ witryny, aby ustalić, czy boty wyszukiwarek mogą z łatwością zindeksować i odczytać Twoją witrynę.

Uwaga: techniczne elementy SEO muszą tam być, a także musisz upewnić się, że pracujesz, aby odwołać się do odwiedzających, którzy są wysyłani na twoją stronę. Współczynniki klikalności i współczynniki konwersji są mierzone przez wyszukiwarki. Jeśli wyślą ci duży ruch, a ten ruch nie uzna twoich treści za użyteczny, szybko stracisz rankingi. Musisz zoptymalizować pod kątem wyszukiwarek i ludzi.

Aspekty techniczne, dzięki którym Twoja witryna będzie przyjazna dla pająka

Audyt SEO pomaga upewnić się, że zrobione są wszystkie właściwe rzeczy ze struktury witryny, które pomogą Ci zauważyć błędy i uzyskać wyższą pozycję w rankingu. Wynika to z naprawienia potencjalnych luk i obszarów wymagających poprawy.

Niektóre podstawowe kwestie techniczne, na które patrzą firmy SEO obejmują:

  • Metadane
    Permalink struktura
    Unikalna (niepubliczna) treść
    Tagowanie obrazu
    Szybkość ładowania strony
    Jak twoja strona wygląda na różnych urządzeniach (np .: SEO przyjazne dla urządzeń mobilnych, wyszukiwanie głosowe itp.)
    Układ treści
    Słowa kluczowe i optymalizacja słów kluczowych
    I więcej…

Powyższa lista nie obejmuje wszystkich czynników. Audyt witryny obejrzy twoje obecne rankingi, słowa kluczowe, współczynnik konwersji i inne, pokazując obszary techniczne, które wymagają ulepszenia, aby Twoja witryna była przyjazna dla wyszukiwarek i atrakcyjna dla odwiedzających. Twoim celem jest ułatwienie wyszukiwarkom indeksowania każdej strony witryny i wykorzystanie tych informacji do ustalenia, jaki ruch należy wysłać na Twoją stronę. A chcesz, aby Twoje treści również przekształcały ten ruch w potencjalnych klientów, prawda?

SEO na stronie i poza stroną

Skuteczne strategie SEO obejmują optymalizację na wiele sposobów, w tym zarówno na stronie, jak i poza nią. Dobra firma SEO robi obie te rzeczy. Wszystko, co dzieje się na Twojej stronie, a także rzeczy, które wskazują na Twoją stronę, wpływają na jej przyjazność dla SEO. Bieżące działania w obu obszarach są niezbędne, aby zapewnić ci dobreą pozycję w rankingach i pomóc nie tylko to osiągnąć, ale także utrzymać przez długi czas.

Firma SEO zaleci sposoby na zwiększenie wysiłków poza stroną, przy jednoczesnym zmaksymalizowaniu działań w zakresie marketingu treści / marketingu przychodzącego, które zapewniają wysokiej jakości linki zwrotne, a także zwiększają ruch i zwiększają pozycję.

Uwaga: nie chcesz tylko jakichkolwiek linków zwrotnych. Niektóre firmy SEO z tzw. “czarnym kapeluszem” będą sprzedawać usługi obejmujące wątpliwe strategie linkowania. Nie bój się zadawać pytań, aby upewnić się, że nie zatrudnisz nieprofesjonalnej firmy SEO. Więcej wskazówek na ten temat znajdziesz w dalszej części tego postu na blogu.

Twój specjalista SEO może również wydawać zalecenia dotyczące treści SEO na stronie, które obejmują nowe treści, a także optymalizację istniejących stron. Regularne dodawanie treści za pośrednictwem postów na blogu, centrum wiadomości, archiwum biuletynu i / lub strategii optymalizacji istniejących stron z treścią może mieć zasadnicze znaczenie w ogólnej strategii marketingu internetowego. Twoja firma SEO może pomóc Ci w określeniu świetnych tematów i słów kluczowych, które mogą poprawić Twoje pozycje w rankingu i pomóc przyciągnąć kupujących, którzy są gotowi dokonać zakupu.

Treść = okazja 

Za każdym razem, gdy w Twojej witrynie publikowana jest nowa strona, wyszukiwarki będą ją indeksować. Będą mierzyć elementy techniczne, aby ustalić jak uszeregować tę stronę. Inteligentnym ruchem jest regularne publikowanie treści zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek, które są przydatne zarówno w działaniach SEO, jak i budowaniu relacji i pozyskiwaniu potencjalnych klientów. Każda publikowana strona powinna być zoptymalizowana pod kątem wszystkich odpowiednich elementów technicznych, a także napisana w sposób, który przekształci użytkowników w kupujących lub potencjalnych klientów. Nie wszystkie firmy SEO oferują usługi pisania treści , ale niektóre mogą pomóc w planowaniu i realizacji wysoce skutecznej strategii content marketingu, która zapewni ukierunkowany ruch i lepsze rankingi.

W grę mogą wchodzić również inne czynniki w strategiach SEO poza stroną, takie jak spis katalogów, komunikaty prasowe, marketing artykułów, marketing wideo i inne.

Ważne czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy zatrudnianiu firmy zajmującej się optymalizacją witryn pod kątem wyszukiwarek

Patrząc na zatrudnienie usługodawcy dla Twojej firmy, prawdopodobnie jest to uzasadnione, aby poprosić o gwarancję. Gwarancje mogą wzbudzić zaufanie kupującego.

Jednak w świecie SEO gwarancje są niebezpieczne. Chociaż możesz mieć gwarancję satysfakcji, raporty na czas i ulepszenia, często są podejrzane. Zbyt wiele czynników jest poza kontrolą jakiegokolwiek renomowanego specjalisty SEO. Ci, którzy obiecują najwyższe pozycje, często robią to tylko dlatego, że stosują taktykę czarnego kapelusza. Chociaż taktyki te mogą tymczasowo zadziałać, narażają Cię na karę ze strony Google i innych podmiotów. Jeśli okaże się, że witryna próbuje „zagrać” w system, witryna może zostać zindeksowana nawet z czarnej listy.

Czego możesz oczekiwać od swojej firmy SEO? Chcesz czytelnych, regularnych raportów, które jasno pokazują, że poprawiasz swoją obecność w Internecie i poziom ruchu? Niektóre firmy SEO pomagają również w różnych aspektach marketingu online, aby zapewnić, że ruch, który uzyskasz, ma wielką szansę na konwersję do sprzedaży.

Poza kosztami możesz chcieć przyjrzeć się innym czynnikom SEO, w tym:

Czy firma SEO, na którą patrzysz, ma założoną firmę, która jest silna i może pokazywać wyniki klientom z przeszłości?
Czy zostaniesz obarczony długoterminową umową?
Jak anulować umowę i zapewnić, że jakikolwiek / cały dostęp zostanie cofnięty?
Jak często będziesz otrzymywać informacje o postępach i jakie będą rezultaty?
Jakie inne usługi są dostępne?
Niektóre z najlepszych firm SEO oferują szeroki zakres usług, które również pomagają w działaniach marketingowych online, takich jak: tworzenie stron internetowych, usługi e-commerce dla sklepów internetowych, zarządzanie reklamami pay-per-click, marketing w mediach społecznościowych, zarządzanie reputacją, produkcja wideo i nie tylko.

Czytanie recenzji i opinii klientów, studiów przypadków, uzyskanie bezpłatnego audytu SEO i ocena stron internetowych firmy SEO może pomóc w podjęciu świadomej decyzji o najlepszej firmie SEO, z którą można prowadzić interesy, a także o tym, które usługi SEO chcesz w ramach umowy.

Szukasz zaufanej agencji marketingu internetowego, która pomogłaby Ci w SEO, mediach społecznościowych, PPC i nie tylko? Skontaktuj się z WebCore już dziś, aby dowiedzieć się więcej!

Optymalizacja wyszukiwarek